Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Θελήματα...με 3 ευρώ


Έναν πολύ πρωτότυπο τρόπο, βρήκαν 3 νέοι άνθρωποι με σκοπό να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση. Ίδρυσαν την εταιρεία "Θελήματα" και είναι έτοιμοι να εκτελέσουν κάθε διαταγή σας, καθώς η αποστολή τους είναι να κάνουν ό,τι θέλετε.


Ο πελάτης, μπορεί να παραγγείλει ψώνια από: σούπερ μάρκετ, ψιλικά, φούρνο, περίπτερο, φαρμακείο, κάβα, video club, κρεοπωλείο, μανάβικο, καθαριστήριο, ζαχαροπλαστείο, βιβλιοπωλείο, καφέ, φωτογραφείο, pet shop και οποιοδήποτε άλλο εμπορικό κατάστημα.

Οι άνθρωποι της εταιρείας μεταφέρουν φακέλους, βιβλία ή ό,τι άλλο χρειαστείτε από και προς τον λογιστή, βιβλιάρια ασθενείας ή εξετάσεις από και προς τον γιατρό, τον μικροβιολόγο ή τον φαρμακοποιό. Ενδεικτικά οι τιμές για γενικά θελήματα, όπως αγορά προϊόντων και παράδοση έως τεσσάρων τεμαχίων, είναι 3 ευρώ. Για εξόφληση λογαριασμών, έκαστο θέλημα 3 ευρώ, ενώ για ληγμένους λογαριασμούς 7 ευρώ.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα "Espresso": 

"Ο Αλέξανδρος Μαζαράκης, ο Γιώργος Μαρμαρινός και ο Κάρολος Ραφτόπουλος πριν από περίπου ένα χρόνο, προβλέποντας την οικονομική κρίση και καταγράφοντας τη ζήτηση του κόσμου για θελήματα, έκαναν την «τρελή» ιδέα τους πράξη.

«Με τρία ευρώ οι υπάλληλοι της εταιρείας πάνε στην εφορία, στη ΔΕΗ ή στον ΟΤΕ και στήνονται στις ουρές για να πληρώσουν. Ειδικά πριν από μερικές εβδομάδες είχαμε πολλά θελήματα να κάνουμε για πελάτες μας που ήθελαν να τους πάρουμε το ειδικό σήμα τελών κυκλοφορίας. Δεν είναι λίγες οι φορές δε που μας ζητάνε να πηγαίνουμε να κάνουμε ψώνια από το σούπερ μάρκετ», μας λέει ο Αλέξανδρος Μαζαράκης και συνεχίζει:

«Μας έχουν ζητήσει πολλά… Οπως να πάμε σερβιέτες σε μια κοπέλα στο γραφείο που εργαζόταν. Ενας άλλος πελάτης μάς ζήτησε να πάμε τον σκύλο του βόλτα… Αλλά αυτό που δεν θα ξεχάσω ήταν όταν ένας κύριος σφόδρα ερωτευμένος μας ζήτησε να μεταφέρουμε ένα γράμμα προς την αγαπημένη του και να το αφήσουμε στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου της. Μια άλλη περίπτωση ήθελε να του μεταφέρουμε υγρό φακών στο γραφείο του… Το κάναμε κι αυτό»


Με το σλόγκαν «δεν λέμε σε κανέναν “όχι”» οι υπάλληλοι της εταιρείας τρέχουν στους δρόμους της Αθήνας, αν και υπάρχουν φορές που αρνούνται να πραγματοποιήσουν κάποια μεταφορά.
«Είχαμε μια πελάτισσα η οποία μέρα παρά μέρα μάς ζητούσε να της πάμε στο σπίτι της ένα μπουκάλι ουίσκι. Σταματήσαμε γιατί καταλάβαμε ότι πρόκειται για αλκοολικό άτομο» λέει ο Γιώργος Μαρμαρινός.

Το ρίσκο που πήραν οι τρεις φίλοι τούς δικαίωσε, καθώς είδαν να σημειώνεται γρήγορη ανάπτυξη και πλέον η δραστηριότητά τους πρόκειται να επεκταθεί από τα νότια προάστια και στο κέντρο της Αθήνας.

Η εταιρεία έχει έδρα στο Παλαιό Φάληρο και απασχολεί τέσσερις μόνιμους υπαλλήλους, αλλά και εποχικό προσωπικό, συνήθως τρία με τέσσερα άτομα, ενώ το ωράριο λειτουργίας είναι 09.00 με 21.00 καθημερινά και 09.00 με 18.00 το Σαββατοκύριακο. «Κάθε μέρα έχουμε τουλάχιστον εκατό κλήσεις για θελήματα. Σκοπός μας είναι να τις αυξήσουμε στις χίλιες μέσα στο 2012» λέει ο Κάρολος Ραφτόπουλος".

Επίσης, διαβάζουμε στο "Έθνος":

«Στον Καναδά και στην Αμερική υπάρχουν παρόμοιες επιχειρήσεις εδώ και 20 χρόνια. Για να λειτουργήσει όμως εδώ έπρεπε να προσαρμοστεί στα ελληνικά δεδομένα. Αρχικά ο πελάτης μάς τηλεφωνούσε, έκανε την παραγγελία και στη συνέχεια εμείς μέσα σε 15-35 λεπτά κάναμε την παράδοση στον χώρο του με αμοιβή 3 ευρώ. Αν χρειαζόταν να πάμε και σε κάποιο άλλο κατάστημα χρεώναμε επιπλέον 2 ευρώ.

Πριν από περίπου έναν χρόνο αλλάξαμε το σύστημα λειτουργίας και συνεργαζόμαστε με τοπικά καταστήματα, τα οποία αναγράφονται στο διαφημιστικό έντυπο που διανέμουμε, και υπάρχει ένα ποσό ελάχιστης παραγγελίας. Με αυτόν τον τρόπο οι υπηρεσίες μας παρέχονται δωρεάν» λέει στο «Εθνος της Κυριακής» ο κ. Στρατηγός.

Οι απαιτήσεις των πελατών ποικίλλουν. Ψώνια διαφόρων ειδών από τα καταστήματα της περιοχής, πληρωμές λογαριασμών σε τράπεζες, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ κ.λπ., μεταφορά ιατρικών εξετάσεων - βιβλιαρίων κ.λπ.


«Αναπροσαρμόσαμε την αρχική μας ιδέα. Εμείς τώρα πια πληρωνόμαστε από τα συνεργαζόμενα καταστήματα και η μόνη διαφορά είναι ότι ο πελάτης κάνει με ένα τηλεφώνημα την παραγγελία στο μαγαζί και στη συνέχεια σε εμάς. Ετσι κερδίζει περισσότερο χρόνο.
Πριν από δύο μήνες λειτούργησε στην Ηγουμενίτσα το πρώτο κατάστημα φραντσάιζ και στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα πανελλαδικό δίκτυο» καταλήγει ο κ. Στρατηγός.
Πίστη στην ίδια ιδέα είχε και ο Αλέξανδρος Μαζαράκης, ο οποίος μαζί με δύο φίλους του αποφάσισαν να ιδρύσουν μια εταιρεία θελημάτων στις αρχές του 2010. Παρ' όλες τις δυσκολίες που υπήρχαν στην αγορά, οι συνεργάτες εκ του αποτελέσματος δικαιώθηκαν και στην «καρδιά» της οικονομικής κρίσης κατάφεραν να δημιουργήσουν μια επιτυχημένη επιχείρηση.

«Ο κόσμος λόγω της ύφεσης έχει την ανάγκη να αξιοποιεί πιο παραγωγικά τον χρόνο του. Κανείς δεν θέλει να χάνει ώρες στην ουρά για να πληρώσει λογαριασμούς ή να περιμένει στις δημόσιες υπηρεσίες. Η ομάδα μας κάνει όλες αυτές τις δουλειές γρήγορα με λίγα ευρώ. Μέχρι στιγμής δραστηριοποιούμαστε στα νότια προάστια και στόχος είναι αυτόν τον χρόνο να καλύψουμε όλη την Αττική» εξηγεί ο κ. Μαζαράκης.

Τα 7 άτομα που εργάζονται στην επιχείρηση κάνουν τα θελήματα κυρίως με μηχανάκια, αλλά χρησιμοποιούνται και αυτοκίνητα, καθώς και ποδήλατα για τις κοντινές αποστάσεις.

«Οι υπάλληλοι ενημερώνονται για τις παραγγελίες, που έχουν γίνει τηλεφωνικά από τους πελάτες, στα κινητά τους με e-mail. Τα ψώνια μέχρι 4 αντικείμενα χρεώνονται 3 ευρώ, ενώ για κάθε παραπάνω τετράδα ''αντικειμένων'' η χρέωση είναι 50 λεπτά επιπλέον. Οι πληρωμές λογαριασμών έχουν διαφορετικό κόστος. Οι πελάτες είναι φοιτητές, εργαζόμενοι που δεν μπορούν να αφήσουν τη δουλειά τους και ηλικιωμένοι».

Πάνος Σπανούδης
«Οι τιμές μας είναι ιδιαίτερα προσιτές»
Ο Πάνος Σπανούδης και οι συνεργάτες του ξεκίνησαν τη λειτουργία της εταιρείας τους πριν από τέσσερις μήνες στον Πειραιά ύστερα από ώριμη σκέψη, αφού η κίνηση πραγματοποιήθηκε μέσα στην κρίση και αφού είδαν τους κοντινούς τους ανθρώπους να μεγαλώνουν και να μην έχουν τη δυνατότητα να κάνουν καθημερινές δουλειές εκτός σπιτιού.

«Η αρχική ιδέα γεννήθηκε γιατί θέλαμε με κάποιον τρόπο να προσφέρουμε κυρίως στους ηλικιωμένους. Επιθυμούμε ο κόσμος που χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες μας να γνωρίζει ότι υπάρχει ο δικός τους άνθρωπος ανά πάσα στιγμή. Γι' αυτό και οι τιμές μας είναι ιδιαίτερα προσιτές». Οι πέντε άνθρωποι που δραστηριοποιούνται στην επιχείρηση έχουν δουλέψει σε μεγάλες εταιρείες, σε λογιστήρια, ακόμη και στα καράβια.

«Είμαστε νέοι άνθρωποι που γνωρίζουμε τις ανάγκες της αγοράς. Ο μέσος όρος των υπηρεσιών μας είναι τα 3 ευρώ. Καθετί που ζητούν στη συνέχεια έχει αυτομάτως έκπτωση. Εκτός από αγορές και πληρωμές λογαριασμών, οι πελάτες μας μας ζητούν να πάμε το σκυλί για λούσιμο, μέχρι και να μεταφέρουμε δύο ταψιά με φαγητό από το Παλαιό Φάληρο στον Πειραιά. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε κάποια στιγμή μια κοινωνική υπηρεσία που να προσφέρει έργο και να αυτοχρηματοδοτείται» καταλήγει.

via

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...