Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2012

Ελληνικές πρωτιές σε διεθνή διαγωνισμό συσκευασίας - Δείτε τις υπέροχες δημιουργίες

Δύο πρώτα βραβεία κατέκτησαν 2 ελληνικά δημιουργικά γραφεία στα ετήσια βραβεία συσκευασίας The Dieline Awards, για την ανάδειξη ελληνικών τροφίμων με το σωστό packaging.

Με τις διακρίσεις αυτές, η Ελλάδα έρχεται στη 2η θέση στο διαγωνισμό, μετά τις ΗΠΑ. Τα γραφεία που ξεχώρισαν: Designers United και Mousegraphics.

Στην κατηγορία «Φαγητό»
1η θέση: Ελαιόλαδο Five
Νικητής: Designers United

«Ο αναζωογονητικός σχεδιασμός για την κατηγορία του, η εντυπωσιακή τυπογραφία συνδυασμένη με την υπέροχη απλότητα δημιουργούν ένα εκπληκτικό προϊόν».

Andrew Gibbs, κριτής

Περιγραφή: Εταιρική ταυτότητα και σχεδιασμός συσκευασίας για μια νέα premium ποιοτική σειρά ελληνικού παρθένου ελαιόλαδου. Το 5 συμβολίζει την πεμπτουσία στο ελαιόλαδο. Βασικές αρχές σχεδιασμού: καινοτομία, σεβασμός στην ιστορία και την παράδοση, know-how στην παραγωγή innovation, προμήθεια μοναδικών προϊόντων.

Περισσότερα: http://www.thedieline.com/blog/2012/1/24/5-virgin-olive-oil.html

Στην κατηγορία «Φαγητό»
1η θέση: Κουφέτα Χατζηγιαννάκη
Νικητής: Mousegraphics


«Αυτό που λατρεύω σε αυτή τη συσκευασία είναι ότι ο ήρωας είναι το προϊόν. Είναι έξυπνη και κομψή, χρησιμοποιώντας μινιμαλιστικό σχεδιασμό για να αναδειχθούν οι αποχρώσεις και υφές των σοκολατένιων βότσαλων. Αν ο ρόλος της συσκευασίας ειδών ζαχαροπλαστικής είναι να κεντρίσει την περιέργειά σου και να σε βάλει σε πειρασμό, η συγκεκριμένη σίγουρα τα καταφέρνει».

Sarah Williams, κριτής

Ο Χατζηγιαννάκης είναι ο βασικός κατασκευαστής κουφέτων στην Ελλάδα, με ιστορία 60 χρόνων στην αγορά. Με στόχο να προωθήσει τα προϊόντα του στην ευρωπαϊκή αγορά, η εταιρεία ζήτησε τον επανασχεδιασμό της εταιρικής της ταυτότητα καθώς και της συσκευασίας της για μια νέα γκάμα προϊόντων, τα «βότσαλα»: κουφέτα με πυρήνα από ζουμερά φρούτα ή καρύδια και πικρή σοκολάτα.

Πώς περιγράφουν οι σχεδιαστές τη συσκευασία:

«Ένα «εξωτερικό-εσωτερικό» παιχνίδι ψευδαισθήσεων παίζεται εδώ, για τα μάτια του καταναλωτή. (…) Η συσκευασία για τα βότσαλα Χατζηγιαννάκη είναι σχεδιασμένη για να εστιάσει κυρίως στο περιεχόμενο, δηλαδή στο προϊόν. Η διαφάνεια επιτρέπει στον πελάτη να δει το προϊόν, ενώ η εικόνα του διχοτομημένου βότσαλου δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες για τον πυρήνα του γλυκού».

Creative Director: Γρηγόρης Τσακνάκης
Designer: Κώστας Βλαχάκης
Illustrator: Ιωάννα Παπαϊωάννου

Περισσότερα: http://www.thedieline.com/blog/2011/11/7/hatziyiannakis-dragee.html

Tα βραβεία Dieline

Πρόκειται για διεθνή διαγωνισμό που διοργανώνει η εταιρεία Inwork αποκλειστικά για το σχεδιασμό συσκευασίας για προϊόντα. Ξεκίνησε το 2009 με 800 συμμετοχές από όλο τον κόσμο. Στο φετινό διαγωνισμό βραβεύτηκαν συνολικά 38 δημιουργικά γραφεία σε 12 διαφορετικές κατηγορίες.

Τους νικητές του διαγωνισμού ανέδειξε10μελής κριτική επιτροπή με κριτήριο τη δημιουργικότητα, την εμπορευσιμότητα και την καινοτομία. Πρόεδρος της επιτροπής: Debbie Millman, Πρόεδρος της AIGA και Πρόεδρος σχεδιασμού στα Sterling Brands.

via

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...