Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012

Ιστοσελίδα για τα δικαιώματα καταναλωτών και φιλάθλων ενόψει Euro 2012




Εγκαίνια διαδικτυακού τόπου, προσβάσιμου από τη σελίδα υποδοχής της UEFA για το Euro 2012, για τα δικαιώματα του καταναλωτή και με συμβουλές για τους φιλάθλους.

O επίτροπος Υγείας και Πολιτικής Καταναλωτών, Τζον Ντάλι, και ο πρόεδρος της UEFA, Μισέλ Πλατινί, εγκαινίασαν σήμερα ένα διαδικτυακό τόπο (http://ec.europa.eu/dgs/health_consumer/uefa_euro_2012/index_en.htm) που είναι προσβάσιμος από τη σελίδα υποδοχής της UEFA για το Euro 2012 και στον οποίο παρέχονται στους φίλαθλους συμβουλές σχετικές με τα δικαιώματά τους ως καταναλωτές.

Όπως αναμετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο, οι υπηρεσίες του κέντρου επαφής Europe Direct (http://europa.eu/europedirect/) θα απαντούν διαδικτυακά κάθε ερώτηση για τα δικαιώματα των καταναλωτών στην ΕΕ, γενικά, σε 23 γλώσσες, ενώ σε γραμμή πληροφόρησης των καταναλωτών στην αγγλική γλώσσα –που διαχειρίζεται η πολωνική οργάνωση καταναλωτών Federacja Konsumentów– θα παρέχεται νομική υποστήριξη σε όσους αντιμετωπίσουν προβλήματα ως καταναλωτές στην Πολωνία. Σε γνωστά ξενοδοχεία θα αναρτηθούν αφίσες προβολής αυτών των υπηρεσιών προς όφελος των φιλάθλων. Η Europe Direct θα υποστηρίξει αυτή την υπηρεσία με την ικανότητά της να επεξεργάζεται ερωτήσεις στις 23 γλώσσες της ΕΕ.

Οι συνηθέστερες ερωτήσεις σχετικά με δικαιώματα των καταναλωτών αφορούν ζητήματα όπως τα δικαιώματά σας σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης σας, τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που ένα προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό και σε περίπτωση που πρέπει να καταφύγετε σε υγειονομική υπηρεσία ή ποιο έγγραφο χρειάζεστε για να ταξιδέψετε στην Ουκρανία.

Η δωρεάν γραμμή πληροφόρησης καταναλωτών είναι 800 007 707 (όταν καλείτε από σταθερό τηλέφωνο της Πολωνίας ή κινητό τηλέφωνο πολωνικής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας).

Η γραμμή πληροφόρησης καταναλωτών είναι +48 228 27 5474 (όταν καλείτε από κινητό τηλέφωνο εταιρείας κινητής τηλεφωνίας της αλλοδαπής. Ισχύουν τα κανονικά τέλη, συμπεριλαμβανομένης της περιαγωγής).

Για το θέμα αυτό ο επίτροπος Ντάλι δήλωσε: «Γνωρίζω ότι οι φίλαθλοι ενδιαφέρονται αποκλειστικά για την επίδοση των ομάδων τους στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Αυτός είναι ένας λόγος παραπάνω για να εξασφαλίσουμε ότι τίποτε δεν θα χαλάσει τη γιορτή! Οι φίλαθλοι μπορούν να λάβουν κάποιες πρακτικές συμβουλές σχετικά με την αντιμετώπιση προβλημάτων που μπορεί να αντιμετωπίσουν, όπως καθυστέρηση πτήσεων, απώλεια αποσκευών ή ελλιπείς ξενοδοχειακές υπηρεσίες σε σχέση με αυτές που τους διαφήμισαν όταν έκαναν την κράτηση».

Παράλληλα, ο πρόεδρος της UEFA, Μισέλ Πλατινί, δήλωσε: «Χαίρομαι που η UEFA και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνεργάστηκαν και πάλι για να προσφέρουν πρακτικές συμβουλές και υποστήριξη στους καταναλωτές. Η πρωτοβουλία αυτή θα βοηθήσει τους φιλάθλους απ’ όλες τις χώρες να απολαύσουν την παραμονή τους στην Πολωνία και την Ουκρανία».

via


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...