Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2012

«Πνοή» για τα παιδιά του Νέου Ηρακλείου


Την ώρα που το κράτος δείχνει το πιο σκληρό του πρόσωπο απέναντι ακόμη και στις ευπαθείς ομάδες όπως είναι τα παιδιά, έρχεται ένας Κοινωφελής Φορέας η «Έδρα» και υψώνει το ανάστημα του και απαντά με έργα ουσίας.

Συγκεκριμένα η «Έδρα» εγκαινίασε πριν λίγες ημέρες μια ακόμη δομή της στο Νέο Ηράκλειο. Πρόκειται για το Ψυχοπαιδαγωγικό Κέντρο Πνοή στο οποίο φοιτούν παιδιά δημοτών της πόλης τα οποία αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες.

Στο ΠΙΝΑΚΙΟ μίλησε η υπεύθυνη του Ψυχοπαιδαγωγικού Κέντρου Γεωργία Δακουρά και τόνισε πως πρόκειται για μια κίνηση της «Έδρας» κόντρα στις εποχές που διανύουμε αφού έχει ως γνώμονα το (ψυχικά) υγιές μέλλον των παιδιών.

Τα Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα

Τα Ψυχοπαιδαγωγικά Συμβουλευτικά Κέντρα Παιδιού και Οικογένειας του κοινωνικού φορέα Κ.Σ.Δ.Ε.Ο. «ΕΔΡΑ» ασχολούνται με τις μορφές των μαθησιακών δυσκολιών, τους παράγοντες που τις ενισχύουν ή τις αμβλύνουν, αλλά κυρίως με τους τρόπους και τις μεθόδους αντιμετώπισης τους.

Κάθε παιδί έχει διαφορετικές ανάγκες και δυνατότητες και εκδηλώνει με το δικό του τρόπο τις δυσκολίες μάθησης. Στα ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα τα παιδιά -σύμφωνα με τις θεραπευτικές ανάγκες τους- παρακολουθούν ατομικές ή ομαδικές, προγραμματισμένες 45λεπτες συνεδρίες λογοθεραπείας, εργοθεραπείας και ειδικής διαπαιδαγώγησης.Παράλληλα, τα ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα παρέχουν προγράμματα ψυχολογικής υποστήριξης και συμβουλευτικής παιδιού και οικογένειας.

Τα εξατομικευμένα αυτά προγράμματα εφαρμόζονται συστηματικά και με συνέπεια από κάθε θεραπευτή μέσα σε ένα άρτιο - οργανωμένο εκπαιδευτικό περιβάλλον προσαρμοσμένο και αυτό στις ανάγκες των παιδιών.

Οι υπηρεσίες παρέχονται με την κάλυψη των ασφαλιστικών ταμείων των εξυπηρετούμενων και των οικογενειών τους χωρίς την επιπλέον οικονομική τους συμμετοχή, δωρεάν για τους απόρους και τους ανασφάλιστους.

Ηλικίες που καλύπτουν οι υπηρεσίες: παιδιά και εφήβους ηλικίας 3-17 ετών.

Το πρόγραμμα του κάθε παιδιού περιλαμβάνει σαφείς στόχους, τρόπους, διαδικασίες και μέσα, με τα οποία θα επιτευχθούν οι επιδιωκόμενοι στόχοι για το εκάστοτε παιδί, καθώς και ενδιάμεση και τελική αξιολόγηση με σκοπό την παρακολούθηση της εξέλιξης και της προόδου του μαθητή.
Η θεραπευτική παρέμβαση συνδυάζεται με την κατάλληλη συμβουλευτική υποστήριξη τόσο των παιδιών όσο και των γονέων, προκειμένου να ξεπεράσουν γρηγορότερα τα προβλήματα που συναντούν.

Η συχνής ενημέρωση των γονέων και η συνεργασία και η βοήθεια με το δάσκαλο στο σχολείο θεωρούνται όχι μόνο χρήσιμες αλλά και απαραίτητες.

via

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...