Κυριακή, 1 Απριλίου 2012

Μαρούσι - Άμεση βοήθεια για το παιδί


Την έναρξη λειτουργίας του Πανελλήνιου Κέντρου Άμεσης Κοινωνικής Επέμβασης (ΚΑΚΕ) για παιδιά κήρυξε την Τετάρτη 28 Μαρτίου στο Μαρούσι, ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Ελευθέριος Οικονόμου, παρουσία του προέδρου του Χαμόγελου του Παιδιού, Κώστα Γιαννόπουλου και εκπροσώπων χορηγών ομίλων.

Ο κ. Οικονόμου χαρακτήρισε το Κέντρο «επιστέγασμα μεγάλης προσπάθειας από το Χαμόγελο του Παιδιού, το οποίο δρα με έργα ουσίας, σε δύσκολες συνθήκες». Σημείωσε ότι σε περιόδους κρίσης η πιο ευάλωτη πληθυσμιακή ομάδα είναι τα παιδιά και τόνισε ότι η στενή συνεργασία των ελληνικών αρχών με το Χαμόγελο του Παιδιού αποδεικνύει περίτρανα ότι η δημιουργία συνεργιών είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη λύση σημαντικών προβλημάτων.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Χαμόγελου του Παιδιού χαρακτήρισε το ΚΑΚΕ "ομπρέλα" ενδυνάμωσης του έργου όλων των εμπλεκομένων για την αμεσότερη φροντίδα του παιδιού.

«Η λειτουργία του είναι σήμερα περισσότερο από ποτέ, επιβεβλημένη ανάγκη για την ελληνική κοινωνία, όπου τα προβλήματα των παιδιών και των οικογενειών τους στην Ελλάδα αυξάνονται ραγδαία», σημείωσε ο Κώστας Γιαννόπουλος.

Βασικός στόχος του Κέντρου είναι να συμβάλει καθημερινά, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, στην πρόληψη και αντιμετώπιση κάθε προβλήματος που αφορά σε παιδί - θύμα κακοποίησης, παραμέλησης, εξαφάνισης και παράνομης διακίνησης.

Με τη λειτουργία του πανελλήνιου Κέντρου συνδέονται πλέον τα κατά τόπους Κέντρα:

•  Κεντρικής και Νότιας Ελλάδας με έδρα την Αθήνα (Μαρούσι, Καρέας)

•  Βορείου Ελλάδας με έδρα τη Θεσσαλονίκη

•  Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου με έδρα την Πάτρα

•  Εφεδρικό κέντρο λειτουργίας έκτακτης ανάγκης (disaster recovery area) στο αεροδρόμιο "Ελ. Βενιζέλος".

Επίσης με την επέκταση της "Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής για τα Παιδιά SOS 1056" και της "Ευρωπαϊκής Γραμμής για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000" επιτυγχάνονται:

•  η ελαχιστοποίηση του χρόνου αναμονής κλήσεων (στα πέντε δευτερόλεπτα)

•  η ενδυνάμωση της δυνατότητας διαχείρισης περισσότερων αιτημάτων/κλήσεων

•  ο καλύτερος συντονισμός όλων των στελεχών των Γραμμών (SOS 1056 & 116000)

•  η επέκταση του ανθρώπινου δυναμικού των Γραμμών (SOS 1056 & 116000)

•  η αξιοπιστία και εξάλειψη τεχνικών προβλημάτων μέσω πολλαπλών εφεδρειών

via

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...